tisdag 16 december 2008

Deckarkartan

Haha... hittade den här på bloggen Bokhora. Det betyder ju att mina deckarkaraktärers hemort fortfarande är oskriven om :-)


Observera att för Göteborg och Stockholm som är deckartäta städer, är nålarna utplacerade för att visa på stor mängd, snarare än exakt placering av varje deckarkaraktärs hemvist.
Följande författare är inlagda för tillfället: Mats Ahlstedt, Arne Dahl, Åke Edwardson, Kjell Eriksson, Ramona Fransson, Björn Hellberg, Anna Jansson, Mari Jungstedt, Mons Kallentoft, Catharina Kjellberg, Tove Klackenberg, Maria Lang, Åsa Larsson, Kristian Lundberg, Camilla Läckberg, Henning Mankell, Liza Marklund, Jonas Moström, Jan Mårtenson, Bodil Mårtensson, Håkan Nesser, Åsa Nilsonne, Leif GW Persson, Viveca Sten, Johan Theorin, Helene Tursten, Karin Wahlberg, Emma Vall, Hans-Olov Öberg, Håkan Östlundh.

4 kommentarer:

  1. Ha! Min/mina är också till synes oskrivna om. Men jag vet att en av städerna har varit föremål för en deckare. Men den är väl inte så värst välsåld då. Vänta bara?
    Skulle vara kul att läsa din! Läste inne hos Fridas författardrömmar att du blivit refuserad, kan du inte berätta mer om det i bloggen?

    SvaraRadera
  2. Och angående dina romaner i min blogg, jag är skitglad för dem. De värmer enormt. Svårt att verkligen berätta hur mycket men jag ska försöka en gång.

    SvaraRadera
  3. Se där ja...det var ju bara bra för dig! ;D

    När är du färdig med det manus du nu skriver?...har du satt någon tid eller får det bli när det blir?

    Ha en fin dag, några planer för dagen?

    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag blev också nyfiken på din refusering. Vad skrev du, vem skickade du till och vad sa förlaget/förlagen?

    Vad jobbar du på nu? Kan man få en baksidetext eller ;-)?

    Kram Frida

    SvaraRadera